Bus i Gäddvik

Tidigare i veckan följde jag och Guldus med min mamma till stugan, underbart att se hur mycket snö som smält bort! Och Guldus hade fullt upp med att nosa överallt, spännande när det kommit fram gräs och skog. Man märker att han blivit äldre, var noga med att kissa på i stort sett alla träd runt stugan. Det är ju hans revir!



Guldus står stadigt, med sin älskade röda boll



Spanar in sina "ägor"




Hittade en pinne, samma som han lekte med i det här inlägget



Det blev en riktig brottningsmatch...



Jag filmade lite av hans kamp med pinnen, ska se om jag lyckas lägga ut filmen här senare


Snygg kille (som till slut besegrade pinnen)



Efter mycket spring kom han och satte sig med oss för att bara njuta av solen




Kommentarer
Postat av: Mamma

"momo" drömprins är snyggast!

2010-04-25 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0