Vårvinter

Vilket härligt väder vi har! I fredags for jag och klimpen med min mamma och syster till stugan, och gissa om vi njöt. Vi människor fick oss lite sol och frisk luft, Guldus fick göra sig av med lite energi. Han sprang som en galning, tror aldrig jag har sett honom så busig tidigare, och det säger ganska mycket... Hade jag haft en egen bil skulle jag och Guldus troligen vara i stugan varje fin dag, men nu får vi gott vänta tills någon bilburen vill göra oss sällskap.




Fullt ös!




Snyggaste killen, i mysigaste Gäddvik.




Guldus tyckte det var väldigt roligt att en traktor hade plogat upp massa snöhögar på "gräsmattan", perfekt för en busig hund!




Och perfekt när man ska spana på skotrar som kör förbi på älven...


Kommentarer
Postat av: Theresep

Nja inte vet jag. Jag ställer nog bara på ssrks utställningar. Det här med utställning är inte min grej riktigt ;)

2010-03-08 @ 12:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0