Stå stilla och fint

I april ska jag och Guldus ta tåget till Gällivare för handlerkurs och även inoff. utställning, spännande! Provade ställa upp Guldus idag för träningens skull, och det gick otroligt bra! För det första ställde han sig själv väldigt snyggt, för det andra fick jag ställa iordning hans tassar snyggare utan att han brydde sig, och för det tredje stod han helt stilla hela tiden. Vet inte hur det kommer sig att han helt plötsligt var så duktig, men det är ju bara att tacka och ta emot. Fotade massa bilder för att kunna se hur det ser ut, vad man borde tänka på och så. Nu var han ju inte utställningsfixad, och står säkert inte perfekt, men kan ni förstå att han stod helt stilla såhär tills han fick klartecken att röra sig?! Det är ju världens busigaste guldklimp vi pratar om...



Sötaste klimpen



Sen kunde jag givetvis inte låta bli att fota mer, bara för att jag tycker att han är så väldans söt...



Åh, vill ha godisen...



Mysig krage/bröst



Tyvärr blev vissa bilder lite mörka



Min lilla långnos, även känd som "Tiggelin"

Kommentarer
Postat av: Gunnel Strömberg

Så fin du är på bilderna Guldus. Längtar tills du kommer till Gällivare, skall göra iordning valprummet så får du och matte sova där, så du känner dig hemma.

Idag fyller din mormor 9 år och henne kommer du att få träffa när du kommer hit, för hon kommer från Umeå. Puss o kram, gamla matte

2010-03-24 @ 23:10:08
URL: http://www.kenneleurotop.se
Postat av: Sanna

Vad fin Guldus är, Vilken duktig kille! Roligt med handlerkurs, det vill jag också gå, men lyckas ju aldrig hitta något. :)

2010-03-28 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0