Matproblem

Ibland händer det att man blir riktigt less på Guldus, ett sådant tillfälle är kring frukost senaste veckan (veckorna?). Han har alltid varit en hejare på att äta, aldrig nobbat något. Men nu ser vi en förändring... Vissa dagar äter han som vanligt, men andra dagar (till exempel idag) ska det inte ätas fruskot, nej. Idag tog han det ett steg längre, han tassade runt i köket och gnällde istället för att äta. Fruktansvärt irriterande! Jag vill inte ha en matstrejkande hund, jag vill ha min busklimp som älskar allt som går att äta (och smakar ävet det som inte går att äta). Det är i stort sett bara på morgonen han tjorvar, så vet inte vad han har fått för sig...




Finns det några söta tikar där borta? Bäst att nobba maten ibland, jag har hört att det är så dom stora grabbarna gör när dom tänker på söta tikar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0