Kennelläger i Kalix

Efter utställningen förra helgen for jag direkt till Kalix där Maria och Jari (Brudholmen) ordnade kennelläger. Det var roliga och spännande dagar, stort tack för allt! Vi hann med en hel del aktiviteter, som spår, agility, lydnad och MH för kaffekullen. Jag är mer motiverad än någonsin att spåra nu, fick riktigt bra tips på saker att jobba med och sätt att variera träningen.

Nu var det som så att jag hade min kamera med mig, men jag var ju inte direkt duktig på att använda den... Så har knappt några bilder från lägret! (dock vet jag att Jari hade sin bra kamera med sig nästan hela tiden, så kanske kommer bilder senare...)



Guldus och Troy (från kaffekullen) fungerade riktigt bra ihop, här ligger dom i bilen tillsammans. Roligt när två unga (jämnåriga) hanar kan komma överens!



Förresten, när vi for från Gällivare till Kalix passade vi på att hälsa på Guldus bror Gismo i Morjärv. Brorsorna klickade bra så det blev en hel del spring och bus! Gismo var en trevlig hund som verkade ha det väldigt bra, bor bland mycket natur och med en trevlig familj.



Busiga bröder (Guldus till vänster)



Försökte få dom att sitta stilla bredvid varandra, men det var mycket roligare att leka, så det här var den bästa bilden jag fick... (Guldus till höger)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv! Det var väldigt kul att ni ville vara med! =)

2010-07-29 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0