Vinter!

Idag är det kallt, väldigt kallt! Vilket betyder att man får aktivera sig inomhus, då varken jag eller Guldus mår bra av att vara ute längre stunder i kylan. På dagens göra-lista står:

klippa klor och tasseludd,
träna lydnad,
frolicsök i vardagsrummet
och lätt träning inför utställning


Det sistnämnda innebär att jag ska se om han kommer ihåg hur man uppför sig i utställningskoppel, fortfarande kan visa tänderna, kolla bra springtempo osv. Vi siktar ju på utställning i Jokkmokk i februari, och jag har redan börjat bli nervös! Första officiella utställningen!


Nu har vi fått kameran att fungera hyfsat bra i alla fall, så här är bilder på Guldus med sitt jättestora oxben, en mycket kär ägodel som ni ser...


Inte världens mysigaste tuggis enligt mig, men vad gör man inte för dom små...



Ett stadigt grepp med bägge tassar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0