Lilla julafton

Igår kom lite hundgrejer vi beställt från Häromi, trevligt trevligt, kändes ju nästan som julafton!



Ohyreschampo (ifall det någon gång skulle behövas), levergodis, denta sticks, belöningsväska, nylontuggis och en trimkniv



Läste om nylonben innan, tydligen inte många hundar som tycker om dom, men givetvis gör Guldus det. Allt som går att tugga på är bra! Detta var med smak av vanilj, spännande att se vad det gör för hans andedräkt.



Sen dom viktigaste grejerna, ej att förglömma att lillklimpen är en brukshund!



Det här blev genast Guldus absoluta favorit, fick han skulle han jämt bära på den. Men den ska inte tuggas sönder, den ska tränas (kampas) med.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina grejer Guldus mannen fått! Den där bitstocken lär bli kul att använda i arbete =)

Farsan hälsar

2010-01-15 @ 11:47:38
URL: http://www.brudholmens.se
Postat av: Ann-Sofie

Kampstocken är grym, jag tror Schack var kring fem-sex månader när vi började med den stora... lagom mjuk och lätt att greppa. Å nylonbenet -vad bra att han ville tugga på den! Jag är förresten riktig nöjd med halsbandet fast jag inte fick precis den som beställdes, det var ju reflex runt hela i sömmarna märkte jag. Nu måste jag köpa två till så det blir mer enhetligt :-)

2010-01-16 @ 15:53:08
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, vad roligt med lite nya grejer! :)

2010-01-16 @ 16:01:01
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0