Colliebus

Imorse traskade jag och Guldus till varvet för att träffa Sanna och Nelly, vilket var väldigt trevligt! Guldus är ju dock som bekant ca 9½ månad, och väldigt intressead av tjejer. Först lekte dom som vanligt, men det tog inte många minuter innan det gick upp för honom att det var en söt flicka han lekte med. Resten av tiden turades jag och Nelly om att säga åt Guldus att sluta med övergreppen! Han var dock väldigt bestämd, ville verkligen pyssla med barnförbjudna grejer... Hoppas han lär sig att uppföra sig, sånt kan ju bli jobbigt i tex. utställningssammanhang! 
   Min kamera har slut batteri, tack och lov hade Sanna med sig sin. Jag lånar lite bilder av henne här, så kan ni gå in på hennes blogg för att se fler!


Guldus tassar efter Nelly.



Snyggingarna



Guldus pussade mycket på Nelly...





Härligt att busa i snö!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så härligt ni verkar ha haft det ute i snön =)

Guldus är tonåring så hormonerna sprudlar. Det ger sig ;) Ses i Jokkmokk

//Maria

2010-01-20 @ 22:31:49
URL: http://www.brudholmens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0