Vinterpromenader

Nu börjar det vara dags för varmare väder...

Igår for jag och Guldus med Ann-Sofie och colliegrabbarna ut i skogen. Det blev, som vanligt, en hel del spring och bus. Mot slutet av promenaden åkte dock Guldus koppel på, då han blev lite väl "kär" i Texas, han terroriserade honom verkligen... Dessa hormoner!

Idag for jag, Janne och klimpen ut till Gäddvik (där min familj har stuga). Skönt att kunna traska på isen utan att det är massa andra människor och hundar! Det blev en ganska kort luftning på grund av den minst sagt svala temperaturen, men Guldus fick springa av sig, och jag hann fota några mysiga bilder på yrvädret.


Snygging!



Vad gör ni? Varför kommer ni inte och busar??



Lill-klimpen blir större och större, trots att han inte växer så värst mycket längre...



Klimpen har lagt långnosen i blöt... Alltså, i snö.

Kommentarer
Postat av: Gunnel Strömberg

Hej!

Vilka häftiga bilder du tar på Klimpen. Idag har vi träffat hans syster Nike ute i skogen, hon bara dök upp då vi var ute och gick.

Kram

2010-02-24 @ 23:13:03
URL: http://www.kenneleurotop.se
Postat av: Elin

Stora killen! :) Vad fina bilder!

2010-02-25 @ 12:29:21
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0