Snöklimp


Snöklimpen anfaller! (Spana in framtassarna...!)




Husse och busklimpen kampar




Visst har vi ett mysigt lekställe? Svårt att tänka sig att det finns såna i stan




Snygg busunge




Här kan man snacka om långnos till collie! (och höger framtass ser lite rolig ut...)




En långsam fotograf hinner inte alltid fånga hela motivet! Som man nästan kan ana, slutade detta med att jag fick en höghastighetsklimp över mig och ramlade baklänges ner i snön...!




Nu har det tyvärr varit väldigt kallt i några dagar, så det blir inga långa stunder ute. Vi längtar efter lite värme, så vi kan vara ute och busa igen!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken frän bild den här näst sista var, helt perfekt, skulle kunna vinna vilken fototävling som helst!

2010-02-18 @ 21:40:18
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken busknodd, men jag vet ju hur mycket energi han har, PUST! Dom fina bilderna, med en glad busig hund,gör att man blir glad när man tittar på dom. Kram ma!

2010-02-22 @ 14:52:30
Postat av: Gunnel Strömberg

Vad roligt att Du uppdaterar din blogg så ofta och med jätte fina bilder.

Håller med om att det måste bli slut på detta kalla väder.

Kolla in på min blogg och facebock.

Alla skickar kramar till Er Alla

Gunnel

2010-02-22 @ 14:54:52
URL: http://www.kenneleurotop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0