forts. uppdatering

Glömde ju lite saker från helgen i min uppdatering!


För det första, att Guldus farmor Zelda fick sitt sista CERT och därmed blev Svensk Utställningschampion i lördags! Stort grattis till Zelda och matte Maria!!


Sen var jag och Ann-Sofie på ridhusträning i Öjebyn på söndagkväll, tredje gången jag är där med Guldus, och första gången det kändes riktigt bra efteråt. Han hade betydligt bättre fokus på mig än han tidigare haft, troligen berodde detta dels på träning och dels på att jag hade ovanligt god belöning (små tärningar av ost, korv och kött). Men det är alltid roligt när man ser förbättring!

Efter träningen hälsade vi på Anita och Kattis på Spireans, riktigt trevligt var det! Och mysigt att bli omringad av massa nyfikna långnosar (collies) när man sätter sig på golvet...



Nu tror jag faktiskt inte att det finns något mer att rapportera från helgen, och det är hur som helst dags att sova nu, lillklimpen har redan somnat för natten...


Såhär brukar guldklimpen sova, som en liten lussekatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0