Förberedelser inför utställning...

På lördag bär det äntligen av mot Jokkmokk för utställning!

Var ju ett tag sen senast, känns ganska mysigt med en ren guldklimp igen. Vi har inte badat honom sen början av november, så man blev positivt överraskad av hur luddig han har blivit nu!


Klimpen var väldigt duktig i badet, stod stilla och gnällde knappt något. Men som ni ser tycker han egentligen att det är ganska otrevligt...



Lite torrare - mycket gladare!




Var ju tvungen att fota resultatet också, men tyvärr har vi ju en märklig kamera så alla bilder fick olika ljus och kontrast! Nå, det är som det är, vi fortsätter drömma om en riktigt bra kamera...



Puffig och snygg, spanar in en hög med frolics som matte lagt på golvet...



Vill... ha... frolics!




Huvudstudie



Den här bilden blev av någon märklig anledning väldigt mörk, men tycker att han är så snygg på den, att jag inte kan låta bli att lägga upp den!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så praktiskt att ha ett badkar vid hundbad, blir helt klart på min önskelista till Det Blivande Huset. Å imponerande pälsmängd han fått! Nice! Lycka till nu, vi håller tummar och tår!!!

2010-02-09 @ 18:51:56
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till i helgen!! =) Kul!



Jäklar vad päls.. pust, vilken pälsvård.

Kram

2010-02-09 @ 22:23:08
Postat av: Gunnel Strömberg

Längtar riktigt att få träffa min lilla prins igen. Hoppas att du sköter dig i Jokkmokk, fast jag tror att du är väluppfostrad.

Bra att matte och husse badar och kammar dig så du blir riktigt fin till din första officiella utställning.

Puss och kram från din "gamla matte" och din riktiga mamma.

Gunnel

www.kenneleurotop.se

2010-02-10 @ 11:59:13
URL: http://www.kenneleurotop.se
Postat av: Elin

Så tjusig :)

Vilken päls!

2010-02-11 @ 11:21:14
URL: http://elinoenso.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Vilken fin banner du gjort, nu blir man ju själv sugen på att göra om min JULbanner...

2010-02-11 @ 18:10:34
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh, så ynklig han ser ut på översta bilden. Jag känner knappt igen honom. Men sen blir han snygg, snyggare, SNYGGAST!!!!!! Nu håller jag tummarna att det går bra för "momos" guldklimp i Jokkmokk. Kram

2010-02-12 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0